Проходила курс лікування в Томинець Оксани Василівни ,дуже задоволена результатом,рекомендую всім.Дуже приємна,розумна та добра лікарка. Усі працівники дуже привітні а особливо Оксана Василівна.Дуже вдячна за хороший результат!
Вікторія
Ужгород, 16.03.2024
Хочу розповісти про мого лікаря Томинець Оксану Василівну. Мені її порекомендувала колежанка, яка після ковіду теж втратила волосся. Не очікувала такого яскравого результату. Вразила уважність, людяність та професійність Оксани Василівни. Дякую за можливість ходити без перуки та радіти.
Василенко Таміла
Ужгород, 16.03.2024
Лікувався в Оксани Васивіни дуже хороший лікар.Щиро дякую за ефективне лікування та правильно поставлений діагноз.Рекомендую.
Василь
Ужгород, 16.03.2024
Лікувався в лікаря дерматолога Оксана Томинець - дуже хороший кваліфікований лікар. Класний результат лікування. Не вірив що мою шкіру можна вилікувати, але нам це вдалося. Прекрасний спеціаліст. Щиро Рекомендую лікаря Томинець Оксану.
Василь
Ужгород, 16.03.2024
Дуже незадоволена першим візитом до лікаря дерматолога Оксана Томінець. Діагноз поставила , даже не дивлячись толком на проблему із якою я звернулася ,мої скарги просто ігнорувалися таке ніби мене там не було , в більшості часу я сиділа і чекала просто те що надрукують у заключення , в якому навіть неправильно було написана ділянка тіла на якій була дана проблема (
Візит тривав 3 хвилини, 13:00 я прийшла а в 13:03 вийшла 🤦🏼♀️дуже прикро , коли звертаєшся за допомогою , і толку ніякого нема тільки витрачені в пусту кошти (
Ангеліна
Ужгород, 16.03.2024
Проходила лікування у лікаря-трихолога Оксана Василівна Томінець. Уважна ,хороша, висококваліфікована спеціаліст. Мені дуже допомогла. Рекомендую !!!
Андреа
Ужгород, 15.03.2024
...
Ліка
Ужгород, 15.03.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую лікарю, Гафинець Владиславі Іванівні, за дитальне та четке роз'яснення узд, за рекомендації, за добре відношення та правильну постанову діагнозу. Вже не перший раз допомагає в лікуванні, лікар з великої літери , найкраща!!!
Світлана Голікова
Ужгород, 15.03.2024
Щиро вдячний Томинець Оксані Василівні за професіоналізм.
Василь
Ужгород, 14.03.2024
Якщо ви ще раз видалите те що я пишу і не звернете на це увагу я за телефоную в міністерство охорони здоров'я.
Я Попович Олександр Васильович звернувся до приватної клініки "ОН Клінік" 23.11.2023 , я звернувся за допомогою до спеціалістів. Попередньо я записався на прийом до лікаря уролога Чабан Олександра Васильовича. Цього дня мене оглянув лікар та поставив мені діагноз (гострокінцеві кондиломи). Всі аналізи та операція по видаленню кондиломи проводилися в цій клініці того-ж дня коли я прийшов на консультацію, а саме 23.11.2023.Операцію мені проводив лікар хірург Томинець Оксана Василівна.
Видалення проводилося за допомогою апарату Surgitron (0, 1 см) на генітальних зонах. Лікарі які мене лікували в цій клініці попередньо знати та бачили, що пухлина в мене в більшій частині знаходится в уретрі (знаючи це вони мене прооперували та відрізали лише верхню частину залишивши в уретрі пухлину та запевнили мене, що з середини все має відпасти.
Мені прописали ліки які я придбав за власні кошти (так як і за все лікування що проводилися). Я дотримувався всього, що мені радили, а саме я промивав місце видалення та приймав ліки. Мені наголосили щоб я на 5 день після видалення пухлини мазав саше кераворт тим саме (попередньо сказали , що нібито це допоможе). Через 3 тижні після видалення я помітив, що в мене знову заявилася ця пухлина(нагадую, що коріння цієї пухлини в мене були в уретрі, тому я раніше ці 3 тижні їх не помічав , тому я знову звернувся до "ОН Клінік" та записався на прийом до лікаря Томинець Оксани Василівної, вона мені порадила знову саше кераворт та курс таблеток (моє лікування призвело до запалення голівки статевого члена та кровотечі на самих ділянках голівки так і в уретрі.
Після всього цього я знову же лікувався за власні кошти купував всі мазі що мені порадила Томинець Оксана Василівна щоб позбутися кровотечі та запалення, через деякий час лікарка сама зі меню звязалася за допомогою лікарні (коли все пройшло і мені стало краще вона мені сказала, що якщо пухлина зявиться знову, щоб я звернувся до Ужгородської міської лікарні тому, що вони нічого не можуть вдіяти в цій ситуації. Я не розумію якщо лікарі знали мій діагноз та важкість даної операції все одно взялися за неї, брали мої кошти та потім розмахували руками, що вони нічого не можуть вдіяти.
Тому я звернувся за допомогою в Ужгородську міську лікарню де мені успішно видалили пухлину та віддали її на дослідження (чого не зробили в "ОН Клінік попередньо сказавши що по аналізам які я здавав в мене вона доброякісна цікаво як без дослідження вони про це дізналися) до лабораторії CSD LAB. В чому заключається моя скарга, а саме в тому, що мені проводили неефективне лікування, а саме псували моє здоров'я, час та гроші які я оплачував в продовж всього лікування.
Попович Олександр
Ужгород, 12.03.2024
...
Вікторія
Ужгород, 05.03.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олексій
Ужгород, 05.03.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Адреса: Ужгород, вул. Д. Богуславського 4
ОН Клінік Ужгород
Приймаємо: Пн - Пт: 08:00 - 20:00;, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
Запис по телефону:
0 800 30 77 33
Цілодобово.
- По мапі