Logo
0 800 30 11 77

Відгуки ОН Клінік Миколаїв

Довелось звернутися з приводу видалення вушної пробки, що викликала закладеність вуха на вихідних. Зателефонувала у неділю, записали на ранок понеділка, і вже через кілька хвилин наче нічого і не було) Дуже швидке і якісне обслуговування на всіх рівнях, процедура безболісна, з попереднім досвідом виконання такої ж у міській поліклініці не зрівняти. Від заходу до клініки до виходу минуло не більше 15 хвилин. Щиро дякую медичному та адміністративному персоналу за вашу старанну роботу!
Ксенія
Миколаїв, 26.03.2024
Оцінка:
Хочу залишити дуже позитивний відгук про лікаря-гінеколога Вальковську Марію Григорівну, дуже приємна, позитивна, обережна, відповідальна і грамотна, і що найважливіше, не призначає абищо, а конкретно і по суті.
Ірина
Миколаїв, 22.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від спілкування з нашим лікарем Вальковською Марією Григоріївною. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дозволю собі не погодитися з думкою Тетяни. Лікар Шпак В.В. провів досить болісне обстеження на високому професійному рівні. Ставлення до пацієнта уважне, дуже доброзичливе. Детально і дохідливо описав хворобу і метод лікування. Дуже вдячний Шпаку Володимиру Володимировичу.
Олександр
Миколаїв, 13.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Нам приємна Ваша висока оцінка рівня професіоналізму нашого фахівця. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Шпака Володимира Володимировича. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудовий лікар
Олена
Миколаїв, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря на узд,прийшла з вагітністю,вона мені почала казати що у мене загроза ,і що їй не подобається моя вагітність з фразою ʼВи точно хочете залишити цю вагітністьʼ хоча як тільки я зайшла до неї кабінет я сказала,що я точно вагітна і ми хочемо залишити.Кваліфікація у вашого лікаря на нулі,пішла через пару неділь до іншого лікаря і все добре у мене з вагітністю.Жах,вже не перший раз чую що у вас лікарі по узд жахливіші фахівці,нащо таких брати на роботу?
Анастасія
Миколаїв, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Зазначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. У протоколі фахівець фіксує дані відповідно до об'єктивного стану на момент проведення діагностичного дослідження, що і було у даному випадку. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час звернення. Більш детальна інформація Вам була надана у телефонному режимі. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарю Микитенку В.С. і всій його команді, за чуйне, добре ставлення до людей. Людина перебуває на своєму місці і любить свою роботу. Я вже думала таких лікарів немає. Усе пройшло чудово. Дякую. Успіхів і процвітання.
Соловйова
Миколаїв, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Нам приємно, що Ви особливо відзначили нашого лікаря Микитенка Віталія Степановича, його доброзичливість та чуйне ставлення до пацієнта. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Абсолютно незадоволена обслуговуванням і лікарем! Записувалася заздалегідь, у робочий для мене час, прийшла раніше, і все одно довелося просидіти 15 хвилин під кабінетом в очікуванні! Була на прийомі у дерматолога Устинської Інни Іванівни. Ніякого огляду дерматоскопом не було, як мені розповідали, коли я записувалася, вона просто посвітила на мене лампою, з якою підлітки селфі роблять, загадково подивилася, на цьому все закінчилося. Після цього вона мені, ймовірно, поставила діагноз, і сказала, піди полікуйся 10 днів, а потім подивимося, підходить тобі чи ні (тобто піти викинути 3000 грн на 10 днів, а потім прийти і знову заплатити за її здогадки). Аналіз вона сказала здавати не потрібно, тому що потрібно чекати 3 дні! Вартість аналізу - 260 грн, результат того ж дня ввечері, який я пішла здала і з'ясувалося, що нічого у мене немає з того, про що вона там здогадувалася. Крім неї я була ще у 2 лікарів, і нічого того, що Устинська там здогадки свої ліпила, жоден лікар абсолютно не підтвердив. Не рекомендую! Абсолютно не компетентна, хоча запевняють, що у неї стаж роботи! Викинуті гроші і витрачений час!
Ольга
Миколаїв, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт може на свій розсуд погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час звернення. Бажаємо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ходжу на масаж до лікаря Шевченка Анатолія в Он-Клінік, м. Миколаїв. Дуже задоволений результатом! Найкращий масаж і лікар-масажист з тих, до кого я колись потрапляв!! Дякую за професіоналізм та людяність!
Віталій Назарчук
Миколаїв, 09.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віталію. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви високо цінуєте рівень професіоналізму нашого фахівця Шевченка Анатолія Андрійовича. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записалась до лікаря Шпака В.В. по гарним відгукам, але дуже була розчарована консультацією та відношенням, лікар доцільно не пояснив, що саме робити з поставленим діагнозом, консультація тривала не більше 5 хв, маючи досвід з відвідуванням різних лікарів, такого ще не було
Дар’я
Миколаїв, 09.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар’є. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження від звернення до лікаря. Зазначаємо, що усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами та пацієнт завжди має можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, якщо виникла така необхідність. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Сподіваємось на продовження співробітництва та будемо раді вітати на черговому візиті до клініки. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
По-перше при другому та всіх наступних прийомах завжди ціна прийому зменшується. Тут по іншому. Лікар не сказав зробити УЗД навмисно . Щоб за другим разом я одразу зробити в в клініці. За боснословні кошти. За те що б отримати аналіз і не отримати навіть назначення заплатив 450грн. В коридорі лікар уролог висловився моїй дружині за УЗД.Вона мала в моїх папірцях прочитати що я ще не здав. Лікар сказав моїй дружині, що він говорив їй минулого разу що чоловік має пройти. Це наклеп. Він навіть не розмовляв з нею . Це просто наклеп та неповага. Просте заробляння грошей. Заплативши 2500грн. я не отримав в лікарні належного призначення та результата
Олег
Миколаїв, 08.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олег. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що наша клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно затвердженого прайсу, сплата проводиться в добровільному порядку. За підсумком прийому лікар видає пацієнту консультативне заключення в друкованому вигляді, що було і в даному випадку. Вся необхідна медична інформація вказана в заключенні, в тому числі і рекомендації по додатковому обстеженню. Якщо є якісь не зрозумілі моменти або додаткові питання - їх завжди можна задати лікарю на прийомі або через контактний центр. У разі, якщо пацієнт не виконує надані рекомендації по додатковим обстеженням - у лікаря немає можливості для подальших дій. Очікуємо Вас на повторному прийомі з результами небхідних обстежень, бажаємо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не рекомендую звертатися до цієї клініки. І довіряти результатам аналізів, які робляться в їх лабораторії. Витратите гроші, а впевненості у достовірності результатів не матимете. 27.01.2024 року мені була проведена колоноскопія, під час якої був виявлений поліп. Лікар запропонував взяти матеріал з поліпа на аналіз. Через два тижні на електронну пошту прийшов результат, в якому був такий діагноз "Аденокарцинома товстої кишки низького ступеню злоякісності - low grade g1-g2". В цей же час зателефонували з клініки і сказали, що записали терміново на консультацію до гастроентеролога. Через хвилин 10-15 передзвонили і відмінили прийом, сказали, що в понеділок передзвонять. В понеділок на електрону пошту прийшов ще один результат аналізу, в якому вже був вказаний інший діагноз - "гіперпластичний поліп товстої кишки". При зверненні до клініки працівники на рецепції ніяких пояснень дати не змогли, яким чином спочатку був поставлений діагноз Аденокарцинома, а через декілька днів змінився на поліп. І вияснити це не має у кого. Після звернення до служби контролю отримала відповідь, що вірний є другий результат. А звідки узявся перший і навіщо його відправили і чий це результат відповіді не дали. Яка була причина того, що спочатку відправили одне, потім інше, як так можно халатно відноситись до проведення досліджень і відправляти не точні результати? Як міг змінитись результат? Значить працюють в лабораторії не компетентні лікарі? Чи переплутали матеріали? Як бути впевненим, що другий результат правильний? Витрачені такі кошти на дане обстеження, а точного результату не має і відповідей на питання також. Не рекомендую цю клініку!
Валентина
Миколаїв, 05.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і підтверджуємо коректність виданого Вам результату лабораторного дослідження. Вам було надано в телефонному діалозі розгорнуті пояснення по особливостям виробництва цього лабораторного дослідження і обгрунтування необхідності контрольного перегляду. На жаль, за технічних причин Вам було надіслано ще не затверджений висновок, який ще перебував у роботі і приносимо щирі вибачення за ситуацію. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном, дякуємо за розуміння і сподіваємось на продовження співпраці.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую Анатолію Андрійовичу за професійність! Як то кажуть " спеціаліст від Бога". Вже п'ять років я і моя сім'я звертаємось за екстреною допомогою до Анатолія Андрійовича. Завжди отримували полегшення своїх станів, а потім одужання. Масаж від Анатолія Андрійовича дуже дієвий та має пролонгований ефект. Дякую за уважне та поважливе ставлення до мене, як до пацієнта. Рада знати вас, Анатолій Андрійович!!!!
Ольга
Миколаїв, 05.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно виказали подяку та відзначили високий рівень професіоналізму нашого фахівця Шевченка Анатолія Андрійовича. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Миколаїв, вул. Велика Морська, 74/3

ОН Клінік Миколаїв
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 19:30, Сб - Нд: 8:30 - 18:00
Запис по телефону: 0 800 30 17 33 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.