Відгуки про лікарів-нефрологів у Харкові (м. Палац Спорту)

Хочу висловити подяку доктору-нефрологу Бірюковій Ірині Тимофіївні! Професіонал своєї справи, дуже уважно поставилася до проблеми і призначила ефективне лікування! У клініці медсестри теж дуже уважні, все стерильно, якісне, нове обладнання! Спасибі!
Анастасія
Харків, 14.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасіє. Дякуємо за довіру і вибір "ОН Клінік Харків". Раді знати, що наш фахівець змогла виправдати Вашу довіру і Ви залишилися задоволені результатом. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Двічі був на прийомі у невролога Тимофєєвої Олени Іванівни. Враження від першого прийому: відмінний підхід до проблем хворих, тактовність, високий професіоналізм. Прийом другий: діагноз поставлений правильно, призначене лікування дало позитивний результат. Окремо хочу відзначити добре ставлення до пацієнтів. Рекомендую лікаря Тимофєєву Олену Іванівну як висококласного фахівця. Всім здоров'я і добра.
Золотухін Ігор Вікторович
Харків, 08.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ігоре Вікторовичу. Ми раді, що у Вас залишилися тільки приємні враження після відвідування нашого медичного центру. Згодні з Вами, в медцентрах нашої Мережі працюють тільки кваліфіковані фахівці, які знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Ірині Тимофіївні за допомогу, в процесі лікування вона завжди проявляла чуйність, уважність і професіоналізм. Величезне спасибі вам за вашу роботу!
Артем
Харків, 28.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Артеме. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені якістю медичного обслуговування та рівнем професіоналізму нашого лікаря Бірюкової І.Т. Дякуємо за відгук і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я прийшла на прийом 15.02.21 до лікаря Бірюкової Ірини Тимофіївни за направленням від лікаря-хірурга вашої клініки Бучина Артема Анатолійовича на УЗД було встановлено опущення нирки близько 7 см. Зайшовши в кабінет до Ірини Тимофіївні я показала результат УЗД і поскаржилася на гострі болі в попереку. На що я отримала відповідь дослівно: «Я цим не займаюся, цим займаються урологи». На моє запитання так навіщо ж я до вас спрямована, вона сказала, що поняття не має! Прийом тривав 1 хвилину, після цього вона попросила вийти з кабінету: їй треба оформити мій прийом. Я, звичайно, здивувалася і не знала що ж робити далі. Через деякий час мене дівчинки зі стійки реєстрації запросили знову в кабінет, давши при цьому лист «Консультація фахівця» !!!!! Зайшовши в кабінет повторно, я спробувала домогтися від Ірини Тимофіївни, що ж мені робити з болями. На що провчила відповідь йдіть до сімейного лікаря в районну поліклініку він напише напрямок в Нефро-урологічний центр. На моє запитання чи може вона виписати цей напрямок, вона відповіла «ні» !!!!! Прошу адміністрацію розібратися в даній ситуації! Я не укладала договір з сімейним лікарем, в районній поліклініці ні разу в житті не була! Помітний я і моя дитина у вас в клініці з моменту відкриття, можете перевірити мою карту пацієнта. До жодного з фахівців претензій не було ніколи, навпаки висловлюю подяку! Але то що сталося сьогодні просто за гранню зневаги і нахабства! За що я заплатила гроші, якщо фахівець з першої хвилини відмовився консультувати і сказав, що це питання не до нього! Чекаю відповіді мій номер 0638490139 Світлана
Світлана
Харків, 15.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлано. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Хочемо зазначити, що всі лікувально-діагностичні процеси в клініці проводяться відповідно до вимог регламентної документації МОЗУ. Першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. У разі якщо пацієнт потребує спеціалізованої допомоги, лікарі клініки можуть рекомендувати звернутися в профільну установу. Існує чіткий порядок переадресації пацієнтів в профільне медичне установи з оформленням відповідної електронної документації. Про цю процедуру доктор і повідомив пацієнта. Ми розуміємо, що суб'єктивна реакція на надану інформацію індивідуальна. Безумовно, важливими є взаєморозуміння і комфорт в спілкуванні між лікарем і пацієнтом. Приносимо свої вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Більш детальна інформація була Вам надана раніше. Ми раді, що питання вичерпане і завжди готові допомогти в разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік