«ДокторПРО» стал частью Международной сети «ОН Клиник»

«ДокторПРО» став частиною Міжнародної мережі «ОН Клінік»

Що це означає для пацієнтів? Дізнатися подробиці

Відгуки про лікарів-урологів у Дніпрі

Дуже затишна, чиста клініка. Медперсонал на рецепшні вище всяких похвал!!!!!!
Надія
Дніпро, 12.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Надія. Ми раді, що у Вас залишилися тільки приємні враження після відвідування нашого медцентру. Завжди раді допомогти. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ольга
Дніпро, 16.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідував "ОН Клінік" три рази. Дуже переживав через своє захворювання, але даремно: лікар дуже важливий, уважний, фахівець своєї справи - АСЛЯЄВ Олександр Андрійович - хірург-проктолог, дуже хороша людина. Людина - ПОЗИТИВ. Було вирішено зробити операцію, все пройшло абсолютно безболісно і швидко. Після операції відновився тижні через 3 тижні. Головне виконувати всі рекомендації лікаря. Хороша клініка з чудовим персоналом. Рекомендую!
Сергій
Дніпро, 15.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергію. Дякуємо за відгук. Малоінвазивні методики, які використовуються в нашому медичному центрі, дозволяють позбутися від проктологічних проблем в комфортних умовах і без відриву від звичного ритму життя. Сподіваємося, що Ваші рекомендації будуть корисні потенційним пацієнтам. Бажаємо Вам міцного здоров'я і рекомендуємо не забувати про профілактичні огляди.
Служба контролю якості ОН Клінік
Так сталося, що після двох пологів з'явилася неприємна проблема, про яку у нас не заведено говорити. Довго терпіла і не наважувалася звернутися до проктолога - яка дурість! Дорогі жінки, які мають схожу проблему, не бійтеся і не терпіть. Все виявилося не страшно і безболісно, кілька відвідувань ОН Клінік, і доктор Руфанова Анна Анатоліївна створить диво своїми руками. Вас чекає уважний і делікатний прийом. Спасибі, Анно Анотольевно.
602929
Дніпро, 10.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо Вам за добрі слова на адресу нашого фахівця. Клінічний досвід лікаря в поєднанні з сучасними малоінвазивними методиками, які використовуються у нас в медичному центрі, дозволяють ефективно вирішити неприємні проблеми. Завжди готові допомогти в разі потреби. Рекомендуємо не забувати про профілактичні огляди і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Протягом 4 (!) місяців інфекціоніст Мульченко в цій клініці мене лікувала антибіотиками цефалоспоринового ряду 3ого і 4ого покоління на підставі наявності антитіл до Боррелем після перенесеного і пролікованого (!) Минулого літа укусу кліща. У мене не було ніяких скарг і симптомів на першому прийомі, однак лікар переконала, що хвороба "спить" і дуже скоро у мене з'являться порушення нервової системи, роботи серця (зі слів лікаря почитайте, що пишуть в інтернеті-це все правда), які вже не вийде повністю вилікувати і можна навіть стати інвалідом! Коли через 4 місяці антибіотиків (по 2 ін'єкції в день + таблетки) рівень антитіл підстрибнув в два рази я звернулася до іншого фахівця і з'ясувалося, що лікування мені не було потрібно і варто припинити здавати аналізи на антитіла, так як IgM і IgG після успішно пролікованих укусу борреліозной кліща можуть залишатися в крові місяцями і роками! Звернулася в службу контролю якості, відправила їм підтверджуючі документи і .. місяць тиші з їх боку! Дівчина по телефону пояснює, що вони розбираються і шукають альтернативну думку. "ВІН Клінік", маючи стільки ресурсів і філій, не може знайти цю думку на протязі місяця ?! Висновок: КЛІНІКА НЕ ГОТОВА НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОМИЛКИ СВОЇХ ЛІКАРІВ. При чому в клініці було витрачено тільки 3000грн на прийоми, а ще 55 000 грн в аптеках на препарати !!! Пару слів про хороших відгуках про клініку. Коли пацієнти сидять в черзі до них підходить дівчина з рецепції і просить написати пару слів про враження про клініку, після, якщо відгук хвалебний, клініка його сама публікує, а що відбувається з негативними відгуками я не знаю ...
Поліна
Дніпро, 29.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Поліно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що по кожному зверненню від наших реальних пацієнтів проводиться предметний розбір ситуації з детальним аналізом всієї медичної інформації. Порядок розбору звернень проходить згідно зі встановленним законодавством регламентним терміном. Кожен лікар, приймаючи рішення по веденню лікувального - діагностичного процесу, ґрунтується на об'єктивних клінічних даних і несе відповідальність за призначення. Більш детальна інформація Вам була надана особисто. Просимо вибачення за дискомфорт під час звернення в медцентр. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Корець Євгенії Анатоліївні. На прийомі все було інформативно, чітко і по суті. Рекомендую!
Кирило
Дніпро, 19.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Кириле. Раді, що консультація у нашого фахівця була інформативна і зрозуміла для Вас. Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся в "ОН Клінік Дніпро" до уролога Глущенко Сергія Миколайовича з приводу операції циркумцизія. Операція проведена непрофесійно, неякісно, без взяття попередніх аналізів, УЗД, не в операційній, а в кабінеті на кушетці. Замість обіцяного "Сургітрона" - звичайний скальпель. Результат - естетичний вигляд огидний, шви накладені несиметрично, дискомфорт і больові відчуття в області рубців. Шкода, що такі лікарі за чималі гроші успішно калічать здоров'я і життя своїм пацієнтам.
Артем
Дніпро, 18.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Артеме. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що в нашому медичному центрі працюють кваліфіковані фахівці і клініка забезпечена всім необхідним сучасним обладнанням. У кожному разі доктор підбирає найбільш оптимальні варіанти по тактиці лікувально-діагностичних дій з урахуванням індивідуальних особливостей пацієнта. Для об'єктивної лікарської оцінки результатів лікування необхідний очний контрольний прийом лікаря. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Очікуємо на повторному візиті згідно з попереднім записом. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Руфановій Г.А. за професіоналізм і небайдужість до моєї проблеми. Всім, хто зіткнувся з проблемою геморою, раджу звернутися в "ОН Клінік Дніпро".
Антоніна
Дніпро, 02.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Антоніно. Ми раді, що під наглядом нашого спеціаліста Ви змогли розв'язати делікатну проблему. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була проблема з гемороєм. Потрапивши до лікаря Кудлай С.П. моя проблема вирішилася. Дякую за професіоналізм і гарне поводження.
Васиф
Дніпро, 22.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. У наших медцентрах використовуються інноваційні методики лікування, які дозволяють позбутися від геморою без відриву від звичного способу життя. Дякуємо за відгук. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся в ОН Клінік за записом страхової компанії. Мене турбували болі сечостатевої системи. На прийом потрапив до уролога Мазуренко Віталія Сергійовича. Візит до уролога у чоловіків завжди викликає специфічну реакцію. Але професійне відношення лікаря Мазуренко до свого ремесла дає змогу значно знизити цей дискомфорт. Дякую за компетентну консультацію, рекомендації. не було призначено ніяких зайвих аналізів та діагностики. А спілкування лікаря з координатором страхової компанії дало мені можливість одержати повний спектр процедур та лікування. Дуже дякую.
Андрій
Дніпро, 07.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Андрій. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи нашого спеціаліста. Комфорт на кожному етапі відвідування медичного центру - один з основних принципів роботи наших медичних центрів, а професіоналізм лікарів, сучасне обладнання та якісні витратні матеріали - є запорукою високих показників ефективності лікувально-діагностичних процесів. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Користуюсь послугами даної клініки не перший рік. Залишились приємні враження після прийому у лікаря ортопеда-травматолога Орлова С.Ю. Професійно підійшов до вирішення проблеми травмованих колін. У легкій та зрозумілій формі пояснив проблему, етапи лікування та допоміг зрозуміти діагноз. Приписане лікування дало свої результати. Все супер!
Євгенія
Дніпро, 07.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгеніє. Дякуємо за відгук. Раді, що в особі нашого лікаря Орлова С.Ю. Ви знайшли кваліфікованого спеціаліста, рівень професіоналізму якого виправдав надану Вами довіру. І Ви змогли знайти рішення проблеми, що викликала занепокоєння. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки та рівнем медичного обслуговування. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Кудлай Сергію Павловичу за професіоналізм, ввічливе, тактичне і турботливе ставлення! Наприкінці серпня 2020р мені проводили операцію по видаленню хронічної тріщини. Сама операція пройшла добре. У післяопераційний період Сергій Павлович регулярно контролював і консультував. Зараз пройшло вже 6 місяців після операції, і я не маю жодних сумнівів в її доцільності, ніяких рецидивів, зовсім інша якість життя. Величезне дякую!!!
Сергій
Дніпро, 25.02.2021
Оцінка: