Logo
0 800 30 11 77
Лікарем Третяковою Лесею Олександрівною задоволений, сподобалось те, що лікар чує пацієнта і надає єфективні рекомендації та лікування.
Євгеній
Полтава, 09.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгенію. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від спілкування з нашим лікарем Третяковою Лесею Олександрівною.Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була записана на прийом до лікаря Ступарь, після чого в клініці мені запропонували залишити відгук, я його залишила, так як візит і відношення лікаря мені не сподобались. 24.11 зателефонували з відділу роботи зі скаргами уточнити інформацію. Після цієї розмови мати нічого спільного з цією клінікою я не бажаю. Дівчина не уточнювала інформацію, а зателефонувала розповісти, що лікар зробила все вірно і записала мої скарги на здоровʼя і що вона мене уважно слухала (моя скарга була на відношення лікаря, яка не дуже хотіла слухати причину мого звернення, коли я відповідала на її питання, вона говорила і шо, і до чого це? Ну ви ж ставили ці питання, вам має бути видніше до чого це). Потім дівчина зачитала мені те що написала лікар, мій попередній діагноз був записаний невірно, що доказує як уважно вона мене слухала. На що дівчина знову почала мені спочатку розповідати, що лікар зробила все вірно. Перед тим, як телефонувати людям, які залишили скаргу, пройдіть, будь ласка якісь курси по роботі із скаргами і навчіться коректно спілкуватись і слухати ваших клієнтів. Висновок з цього такий, що в клініці вас ніхто не буде слухати, ваші скарги на здоровʼя нікому не цікаві, так як лікарі мабуть супер професіонали і з одного погляду знають що з вами і що у вас болить. Відділ по роботі зі скаргами зовсім не вміє працювати зі скаргами і коректно розмовляти з клієнтами (пацієнтами). Якщо хочете «приємного» відношення лікарів і потім ще кращого спілкування з відділом по роботі зі скаргами, Велкам в цю клініку! Ну і плюс за це задоволення, ви ще і кошти заплатите👌
Руденко Катерина
Полтава, 24.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас і перепрошуємо якщо не сподобався візит. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці проходять згідно встановлених стандартів. Лікувально-діагностична тактика визначається лікарем на підставі чинних протоколів та вимог МОЗ України і не більше того. Симптоматичну терапію лікар може призначити до отримання результатів додаткових досліджень, яка за необхідності може бути коригована після отримання результатів додаткової діагностики. Як правило, пацієнт звертається до лікаря, щоб отримати його професійну думку, з якою може погоджуватись або ні. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу поділитися своїми враженнями про Ступар Н.М. В мене були приступи кашлю. Спати міг тільки сидячи і то засинав під ранок. Наталія Миколаївна підійшла до мого питання комплексно і знайшла причину . До того я звертався до декількох лікарів протягом року, але допомогти змогла Ступар Н.М. Дякую
Віталій
Полтава, 16.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віталію. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ступар Наталії Миколаївни. Завжди раді вітати у клініці на профілактичних візитах та готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не сподобалась консультація у лікаря Ступар Наталії Миколаївни. Завжди думав, що приходячи у платну клініку, можна розраховувати на персоналізований і уважний підхід. Але, на жаль, на сьогоднішньому прийомі стикнувся з протилежною ситуацією. Буду записуватись до іншого спеціаліста. Не рекомендую цього лікаря.
Єгор
Полтава, 25.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Єгоре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Відзначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. За висновком консультації пацієнт завжди отримує консультативне заключення з рекомендаціями щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Безумовно, взаєморозуміння лікаря й пацієнта є важливим для досягнення успіху у лікуванні. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Будемо раді бачити у клініці. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вперше звернулась в клініку, дуже задоволена професіоналізмом лікаря, гарною організацією лікування і діагностування. Дякую персоналу клініки і лікарю. Лікування було ефективне, своєчасне і в міру, буду рекомендувати всім своїм знайомим, друзям і клієнтам. Мені було дуже приємно спілкуватись з лікарем і персоналом, моя дочка і чоловік теж пройшли лікування в цій клініці і я тепер всім кажу – «За здоров’ям тільки в ОН Клінік». Дякую Третяковій Л. О.
Олена
Полтава, 09.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо за позитивний відгук. Згідні з Вами, наші лікарі комплексно підходять до діагностики та лікування, враховуючи індивідуальні особливості кожного пацієнта. Також у розпорядженні наших спеціалістів є потужна матеріально-технічна база, яка сприяє ефективності процесу одужання. Завжди готові допомогти в разі потреби та бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
07.11.2020г записалася на щеплення яке повинно було бути проведено 21.11.2020г. У Он клінік знаходилася на протязі 1,5 години, пройшла навіть огляд лікаря, оплатила вакцину, почекала «хвилиночку» 15-20 хвилин перед тим як потрапити в процедурний кабінет і виявилося що вакцини немає. Хочеться запитати: «Це ті високі стандарти обслуговування, які обіцяє Клініка ????» Ніхто не повідомив раніше щоб не приходили, але навіть прийшов пацієнт і не перевірили є вакцина чи ні. Хочеться дізнатися чи знає керівництво про таку роботу своїх підлеглих ???
Світлана
Полтава, 21.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлана. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Комфорт і якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Приносимо вибачення за цю ситуацію, більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.