Logo
0 800 30 11 77
Сьогодні була на УЗД у Гурченко Г. І я просто вражена високим професійним рівнем і якістю роботи лікаря . Дуже уважне і чутливе ставлення до пацієнтів . Відверто рекомендую лікаря 🥹
Оля
Одеса, 25.03.2024
Оцінка:
Дякую Ліліані Вікторівні за відмінне лікування і знання своєї справи! Уже багато років знаю і ходжу до неї, не лікар, а золото! Всім рекомендую! Не пожалеете❣️
Анастасія
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Сербіної Ліліани Вікторівни. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Получила консультацию доктора эндокринолога Обуховской И.В. по теме заболеваний щитовидной железы, ЖКТ и диетологии. Очень грамотный доктор. Расспросила по истории заболевания, сравнила показатели в динамике по годам. Провела осмотр. Детально рассказала о питании. Логично выстроила выводы и направления в лечении, с объяснением назначенных препаратов, действующих веществ, режима приема и перспективы улучшения самочувствия, красоты и молодости. Большое спасибо доктору. Рекомендую для консультации!
Ирина
Одеса, 19.03.2024
Оцінка:
Проводила УЗД обстеження у лікаря Когутової К.М. Лікар дуже уважно і прискіпливо провела обстеження зі знанням основ медицини, технічного пояснення, програм, нових досліджень медицини. Дуже делікатно і попереджувально і відмінно проводила обстеження, супроводжуючи коментарями і навідними питаннями в сумнівних ділянках, а також провела порівняння з попередніми УЗД - дослідженнями. Дуже грамотний лікар, дуже задоволена проведеним обстеженням. Клініка дуже сучасна, зі зручним і новітнім обладнанням та кабінетами. Рекомендую всім для консультації.
Ірина
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно, що Ви публічно відзначили високий рівень кваліфікації нашого фахівця. Ми цінуємо Вашу думку. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Когутової Катерини Миколаївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доктор Туренко Роман Вікторович, чуйна, ввічлива людина. В доступній формі надає консультацію. Спілкуюсь протягом двох років. Спеціаліст до якого я рекомендую звертатися.
Людмила
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви високо цінуєте рівень професіоналізму нашого лікаря Туренка Романа Вікторовича. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я була на прийомі у лікаря Туренко Романа Вікторовича. При спілкуванні виявився дуже компетентний, уважний, буду підтримуватися рекомендацій цього лікаря. Лікар від Бога!
Галина
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Туренка Романа Вікторовича. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була сьогодні на консультації у гінеколога Шляхтіної Людмили Петрівни. За всю мою історію ходіння по лікарях, це перший лікар-гінеколог, яка почала розбиратися комплексно у вирішенні моїх питань. Дуже уважна, грамотна і доступно, і докладно пояснює лікар!
Христина
Оцінка:
Доброго дня, Христино. Дякуємо за позитивний відгук та висловлену думку. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Шляхтіної Людмили Петрівни. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у Економ Х.П. Уважний лікар, все сподобалося. Дитина і я залишилися задоволені консультацією та назначенням.
Ярослав
Оцінка:
Доброго дня, Ярославе. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Економ Христини Петрівни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велику подяку лікарю УЗД Янішевській Наталі Володимирівні за її високий професіоналізм, грамотний підхід та хорошу якість проведеного дослідження.
Ніна
Оцінка:
Доброго дня, Ніно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Янішевської Наталі Володимирівни. Нам приємно, що Ви особливо відзначили високий рівень кваліфікації нашого фахівця. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся до Валерії Геннадіївни по допомогу з проблемою геморою. Лікар показала високий професіоналізм і глибоке розуміння проблеми. Після операції став почуватися набагато краще, проблема зникла, життя змінилося, зникли болі. Дуже раджу Валерію Геннадіївну як фахівця і прекрасну людину.
Генадій
Оцінка:
Доброго дня, Геннадію. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що наш лікар Шевченко Валерія Геннадіївна допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала, та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ющенко Тетяна Олександрівна - дуже чудовий лікар. Допомогла мені і підібрала дієві препарати. Величезне дякую!
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Ющенко Тетяни Олександрівни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже поганий сервіс. Записаний був на 10:00 на аналізи. Приїхав заздалегідь, так як рекомендують. Довгий час ніхто не звертався до мене і не вибачався, що я очікую уже 10 хвилин, 20 хвилин, 30 хвилин. Підійшов до ресепціі і запитав чи не забули про мене. Дівчина зателефонувала лікарю і запитала чи є у неї пацієнт (чому вона про це не знає?). Сказали почекати ще, через 2-3 хвилини мене запросили. Я звернувся до гарячої лінії, щоб повідомити про це. Сьогодні мені зателефонували і в непрямій формі звинуватили, що я сказав неправду і мене запросили о 10:12 насправді і це перевірили. Я був шокований- мені вистачило б пояснення і вибачення, але отримав ще й звинувачення. Я перевірив час оплати і сказав, що оплатив за послугу о 10:42, на що знову почув якісь виправдання, що мій банк некоректно вказав час. Щойно я перевірив час дзвінка, який я робив перед тим, як мене запросили -і це було о 10:34. Яким чином я уже був на прийомі о 10:12 не відомо. Сервіс бажає бути кращим як зі сторони ресепціі так і гарячої лінії.
Олександр
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження та Ви відчули дискомфорт під час звернення до клініки. Нашим пріоритетом є комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Персонал клініки постійно працює над покращенням якості сервісу. Ми цінуємо час наших пацієнтів. Перепрошуємо за дану ситуацію. Бажаємо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.