Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік

Доброго дня. Вчора 28.03 в мене був прийом у лікаря-офтальмолога Літвінової Лілії Володимирівни. Звернулася зі скаргою, що протягом 2 років в мене з нез'ясованих причин падає гострота зору з -1,25/ -0,75 до -3,5/ -3,0. Останній раз півроку тому я змінила окуляри на -3,0/-2,75. Буквально місяць тому перевіряла зір у Польщі, тамтешній спеціаліст визначив, що в мене -3,5/-3, порадив мені не лише змінити окуляри, а й пройти більш ґрунтовне обстеження, щоб з'ясувати причини різкого падіння гостроти зору, тому я звернулася в ОН Клінік. Перше, що сказала лікарка, почувши мою скаргу, це було дратівлике: "А що ви хотіли при короткозорості. Зір і далі буде падати", аргументувавши, що це пов'язано з впливам екранів комп'ютера та смартфона. Я пояснила, що моя робота на постійній основі пов'язана з комп'ютером багато років, але упродовж понад 8 років гострота була стабільна, а упродовж останніх 2 років постійно погіршується. Далі, перевіривши зір механічно (за допомогою зміни лінз та приладу), лікарка сказала, що гострота мого зору, є така сама, як і в окулярах. Далі, щоб перевірити сітківку ока, вона мені закапала очі ліками, при цьому роздратовано супроводжувала це зауваженнями, що в мене нафарбовані очі (але ж ні на ресепшені мене не попередили, ані лікарка перед закапуванням не запропонувала змити косметику). І найцікавіше: результат гостроти зору, який визначала лікарка, становить -3,13/-2,25. І це при тому, що в мене окуляри -3/-2,75 і я прийшла після попередніх результатів -3,5/-3. Тому в мене виникають сумніви щодо достовірності результатів діагностики, і вважаю манеру спілкування лікаря неприйнятною. Я заплатила 570 грн, витратила свій час, але в результаті отримала зневажливе ставлення до себе від лікарки, сумнівні результати обстеження і тепер повинна шукати нового спеціаліста.
Наливайко Анастасія
Харків, 29.03.2024
Оцінка:
Хочу відмітити високу якість роботи лікаря-дерматолога в Ужгородській клініці - Томинець Оксани Василівни. Це було видалення доброякісних невусів (декілька на обличчі). Видалення було проведено бездоганно та делікатно. Дуже швидко все зажило. Навіть закордоном лікарі-колеги підтвердили, що робота проведена дуже грамотно та якісно. Обовязково звернуся ще, якщо буде така необхідність. Можу рекомендувати! Дякую гарно!
Dariya
Ужгород, 29.03.2024
Оцінка:
Велмке спасибі лікарю Яблонській, яка встановила правильний діагноз на відміну від клінік Беладент та Ренесанс (бездарі та крахобори).Лікар Яблонська ,високої кваліфікації лікар, людяна, проста людина хоч і має красиву природну вродливість. Допомогла не тільки з першого разу мені, а і моїм багатьом знайомим і друзям яким я радила звернутись до цієї клініки.Пишу це простим людям і від душі.
Лілія
Біла Церква, 29.03.2024
Оцінка:
Хочу висловити велике дякую лікарю Кочеровському Олександру Ігоровичу та его помічниці за кваліфіковану допомогу, за чуйність, за якісне лікування, за професіоналізм у своїй справі. Після операції, яку провів Олександр Ігорович та его помічниця, було призначено ефективний курс реабілітації, постійний контроль за ходом реабілітації аж до отримання позитивного результату. Безумовно можу рекомендувати Вашу клініку і Кочеровського Олександра Ігоровичя!
Логвиненко Олександр Анатолійович
Харків, 28.03.2024
Оцінка:
Доброго дня!Ми з чоловіком прийшли до вашої клініки , нас зустріли дуже неповажні адміністратори і неадекватний координатор!Вони грубі і не вміють балакати!Може ми хотіли щоб нам пояснили якісь питання вони нам відповіли в грубій формі!Ми розвернулися і пішли додому!І більше немає бажання повертатися!
Наталія
Харків, 27.03.2024
Оцінка:
...
Наталія
Харків, 26.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Довелось звернутися з приводу видалення вушної пробки, що викликала закладеність вуха на вихідних. Зателефонувала у неділю, записали на ранок понеділка, і вже через кілька хвилин наче нічого і не було) Дуже швидке і якісне обслуговування на всіх рівнях, процедура безболісна, з попереднім досвідом виконання такої ж у міській поліклініці не зрівняти. Від заходу до клініки до виходу минуло не більше 15 хвилин. Щиро дякую медичному та адміністративному персоналу за вашу старанну роботу!
Ксенія
Миколаїв, 26.03.2024
Оцінка:
Дякую лікарю Атаманенко А.В. за турботу, професійний підхід та оптимістичний настрій. В ОН Клінік приходжу кілька років, тут записані мої батьки. Все подобається. Видно, що піклуєтесь про пацієнтів. Дуже наглядна інфографіка. Дякую!
Надія
Харків, 25.03.2024
Оцінка:
Дякую за висококваліфіковану працю співробітників лабораторії ОН Клінік на вулиці 23 Серпня. Багато разів звертався, та завжди обслуговування було на високому рівні.
Сергій
Харків, 25.03.2024
Оцінка:
Сьогодні була на УЗД у Гурченко Г. І я просто вражена високим професійним рівнем і якістю роботи лікаря . Дуже уважне і чутливе ставлення до пацієнтів . Відверто рекомендую лікаря 🥹
Оля
Одеса, 25.03.2024
Оцінка:
...
Тетяна
Дніпро, 25.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені зробили операцію. Я був дуже скептично налашований і до і після операції, мені здалося, що довго не заживало. Але згодом вилікувався. Дякую!
Олександр
Полтава, 25.03.2024
Оцінка:
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.