Logo
0 800 30 11 77
...
Анастасія
Черкаси, 04.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила УЗД обстеження у лікаря Сас Андрія Михайловича. Дуже задоволена, лікар доступно все пояснив, ввічлий і компетентний
Ірина
Черкаси, 17.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Саса Андрія Михайловича. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я лікуюсь в “Он-Клінік” від жовчнокам’яної хвороби з серпня 2023р. Була 3 рази на УЗІ в лікаря Хмара А.А. За результатами її досліджень камені були від 3 до 7мм і зменшувались в процесі лікування. Пролікувавшись 2 місяці після 2 приступів, швидкої і багатьох крапельниць, інший лікар УЗІ виявив, що жовчний запалений і забитий каменями від 4 до 12,7мм і треба негайно оперуватися. Через халатне ставлення Хмари А.А. втратила час, здоровʼя, гроші на лікування того, що потрібно було одразу вирізати. Не рекомендую звертатись до лікаря Хмари А.А. через некомпетентне та непрофесійне відношення до життя та здоровʼя людей.
Ганна, номер карти 990716
Черкаси, 14.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ганно. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нами комплексно проаналізована ситуація за Вашим зверненням. Хочемо зазначити, що сонологічні дослідження явлються додатковим методом діагностики і не є остаточним, особливо при наявності будь-яких утворень. Бо не всі утворення можуть підлягати візуалізіції тим чи іншим методом, тому в таких випадках використувається розширена діагностична тактика. Подібні хронічні захворювання мають періоди загострень та ремісії, частота і тривалість яких індивідуальна. Тому рішення про оперативне втручання приймається індивідуально. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Очікуємо Вас на наступному прийомі лікаря згідно попереднього запису. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ганна
Черкаси, 31.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Катерина
Черкаси, 19.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
23 жовтня 2023р .була на обстеженні у Хмари Анни Олександрівни. Хворію сечокамʼяною хворобою, тому намагаюсь стежити за станом нирок. За результатами УЗД у мене дивним чином зникла кіста лікої нирки (якій вже два роки) і не було каменів. І вуаля - 13 грудня 2023 потрапляю в лікарню з нирковою колькою. Результати обстеження: камінь 7мм в правій нирці, кіста лівої нирки 15мм. Ну вибачте, будь-який апарт УЗД має такі речі помітити. абсолютно розчарована роботою лікаря, точно більше не звернусь, і нікому не раджу.
Ірина
Черкаси, 15.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що лікар-сонолог фіксує наявні патологічні зміни на момент звернення пацієнта. У кожному конкретному випадку перебіг хвороби та розвиток подій залежить від індивідуальних особливостей організму пацієнта. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Зичимо здоров'я і на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Людмила
Черкаси, 19.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Аля
Черкаси, 15.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена проходженням огляду УЗД, зрозуміло та доступно пояснено проблему пацієнта, питання вирішено. Дуже усміхненні та гарні адміністратори дівчатка. На обстеженні була у лікаря Сас Андрій Михайлович.
Тетяна Олегівна
Черкаси, 09.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно Олегівно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що наш лікар Сас Андрій Михайлович допоміг у вирішенні проблеми зі здоров'ям і Ви залишилися задоволені результатом звернення до клініки та фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я Катерина Іванівна дуже вдячна, що біля мого будинку є така "ОН Клінік", для мене дуже зручно у моєму стані. Я дуже задоволена обслуговуючим персоналом. Всі працівники та лікарі ввічливі та досвідчені. Я задоволена. Дякую всім та бажаю удачі у їхній праці.
Катерина Іванівна
Черкаси, 27.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино Іванівно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашої клініки. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не задоволена лікаркою УЗД хмарою а.о. перший раз зустрічаю у вашій клініці таке ставлення до хворих, у пані проблеми із спілкуванням
Соловйова олена
Черкаси, 30.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час прийому. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хто бажає звернутися в цю клініку, зверніть увагу, під час запису до лікаря не уточнюють номер телефону, А може у людини змінилися дані, як у моєму випадку. І потім не повідомляють особисто інформацію. Шукають третю особу. Дуже не приємно. Дорогі пацієнти будьте уважні!
Гаврилова Надія
Черкаси, 14.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що для зв'язку з пацієнтами використовуються тільки контактні дані, які він залишає особисто, що було і в даному випадку. Якщо пацієнт не повідомляє клініку у встановленому порядку про будь які зміни в контактних даних — немає можливості це передбачити. В будь-якому випадку, жодна інформація стосовно конфіденційних медичних даних третім особам не повідомляється. Більш детальна інформація Вам донесена телефоном. Завжди будемо раді бачити Вас у клініці, дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Черкаси, вул. Чехова, 43

ОН Клінік Черкаси
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00;, Сб: 8:00 - 18:00;, Нд: 9:00 - 15:00
Запис по телефону: 0 800 30 07 00 цілодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.