Відгук від Юлія 17.11.2021

Відвідувала цю клініку кілька разів, була на УЗД та один раз у ЛОРа, завжди була задоволена, рекомендувала знайомим. Вирішила пройти гінеколога: огляд та УЗД. Скарг ніяких не було, просто для себе, бо давно не була у лікаря. Потрапила до Перехрест Оксани Володимирівни. Я дуже розчарована. Прийом жахливий, лікар не відповідає до ладу на жодне запитання, всі відповіді ухильні та неоднозначні, при цьому призначає аналізи та наступний прийом до себе. І це ще не все. Я до цього була у різних лікарів, і у платних, і у звичайних держлікарнях, ніколи ще не було такого болючого огляду. Я не знаю, що вона там робила, але живіт болить уже кілька годин. Склалося враження, що це некомпетентний лікар, у якого одразу в голові бізнес-план, як здерти більше грошей.
Юлія
Харків, 17.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнтові. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш підходящий варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт може погоджуватися чи ні з рекомендаціями лікаря. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така потреба, кожен напрямок представлений кількома фахівцями. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом важливі. Ми розуміємо, що діагностичні процедури та маніпуляції з певних причин є малоприємними і є стресовими ситуаціями для пацієнтів. Суб'єктивні реакції на їх проведення є природними та індивідуальними. У будь-якому випадку вибачаємося за дискомфорт. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік