Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 91

Задоволений лікарем Скакун Тетяна миколаївна буду радить друзям
Юрій
Біла Церква, 11.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юрію. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Скакун Тетяни Миколаївни. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гарчар Валентина Петрівна,чудовий лікар,чуйна,професіонал своєї справи.
Ольга
Ужгород, 11.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Гарчар Валентини Петрівни. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Вікторія
Миколаїв, 10.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щось не так з лабораторією. Проходила лікування від трихомоніаз, після лікування здала аналіз в Онклінік і знову позитивний результат, перездала в сінево негативний і по зішкрібу і по крові. Дуже обурена. Тепер не зрозуміло чи був правильний первинний результат на трихомоніаз який здавала в Онклінік. Бо в чоловіка не знайшли трихомоніаз і в мене не було симптомів.
Васіліса
Оцінка:
Доброго дня, Василісо. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що в нашій лабораторії проводяться якісні дослідження згідно встановлених стандартів. Виявлення інфекційних збудників — це складний процес. На кінцевий результат може впливати маса зовнішніх і внутрішніх чинників, перш за все якості самого матеріалу, який поступає на дослідження. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день Хочу висловити подяку колективу в Миколаєві🙏. Допомогли знайти час і записатися нас із донькою (5 місяців) на вакцинацію препаратом Ротарикс у зручний для нас час🌸
Мавродієва Надія
Миколаїв, 09.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашої клініки. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добре, що є така Клініка. Дуже вдячна хірургу Кочеровському Олександру Ігоровичу! Ставлення професійне та дбайливе.
Ольга
Харків, 09.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Приємно знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар УЗД Гафінец Владислава Іванівна дуже компетентна та досвідчена. Також вона дуже добре все пояснила і відповіла на всі мої питання. Рік до того я також робила УЗД всіх органів, але у іншого лікаря, який не звернув мою увагу на проблеми, хоча вони були наявні. Я дуже вдячна Владиславі Іванівні!
Інна
Ужгород, 09.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Інно. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Гафинець Владислави Іванівни. Нам приємна Ваша висока оцінка професіоналізму фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
30.09 залишала відгук про Скакун.Т .М напротязі декількох днів телефонувала їхня слубжа якості. Я підняти слухавки не мала змоги була на роботі.Потім бачу зо є повідомлення на ел.пошту що вони написали відповідь.Пернходжу туди і бачу що вони видалили його.Типу вони не підтвердили що я живий клієнт (абсудр просто як вони не могли це визначити якщо я заповнювала в них анкету та тел після на г.л) Дзвоню за номером яке було в відповіді і хамовита жінка Олена починає мені пояснювати що привітання рос.мовою Здравствуйте це діалект Білої Церкви. Такого маразму я ще не чула(.Потім почала мене вичитувати що лікар обслуговувала все по регламенту а мої відчуття то мої проблеми. Мало того що видалили відгук ще й починають сперичатись з клієнтом і підвищувати голос. Всі ваші передано МОЗ.
Олена
Біла Церква, 08.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Зазначаємо, що на первинному прийомі лікар проводить профільний огляд та зобов'язаний внести всю інформацію за результатами прийому до медичної амбулаторної картки пацієнта, яка ведеться в електронному вигдяді. Також за підсумком прийому лікар видає пацієнту консультативне заключення в друкованому вигляді із зазначенням діагнозу та подальшими рекомендаціями. В мережі наших клінік обслуговування пацієнтів ведеться державною мовою. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо раді бачити Вас у клініці на наступних візитах згідно попереднього запису. Здоров'я Вам і миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Іван
Харків, 07.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячний високопрофесійним працівникам клініки! За короткий час допомогли вилікувати проблему із защимленням нерву. Також побачивши відношення до пацієнтів залишився і обрав клініку для подальшого лікування інших проблем!
Віктор
Ужгород, 07.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторе. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїми позитивними враженнями від звернення до нашої клініки та фахівців. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Войчуку Богдану Дмитровичу. Дуже крутий фахівець та хороша людина. Перед першим прийомом я нервувався, але після першого спілкування з ним усі хвилювання зникли. Навіть на операції не хвилювався. Робили циркумцизію. Дуже задоволений результатом.
Євген
Харків, 06.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгене. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка професіоналізму нашого лікаря. Раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до Войчука Богдана Дмитровича. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Катерина
Харків, 06.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.