Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 122

Мені не надали доступ до кабінету користувача через «не той вид документа», зробили консультацію в вайбері, без можливості нормально відправити аналізи, через що вважаю що співробітники призвели до низького рівня послуг і результату прийому. До лікаря питань нема.
Ілля
Дніпро, 22.08.2023
Оцінка:
Лікар Мʼякенька Вікторія Сергіївна дуже професійна, ввічлива і приємна в спілкуванні. Від прийому в мене залишилося приємне враження.
Юлія
Миколаїв, 22.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки нашому лікарю М'якенькій Вікторії Сергіївні. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого фахівця. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую лікарю-гінекологу Вальковська Марина за кваліфіковану консультацію, уважність та доброзичливість до пацієнту.
Вікторія
Миколаїв, 22.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки нашому лікарю Вальковській Марії Григоріївні. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Стремедловської А.О. Дуже задоволена ставленням до пацієнта. Анастасія Олександрівна дуже добре пояснила мені необхідність лікування. Також була задоволена ставленням до пацієнта. Прийом проходив в доброму настрої. Задоволена всіма працівниками клініки. Всі дуже доброзичливі, уважні, чуйні.
Людмила
Миколаїв, 22.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря Стремедловської Анастасії Олександрівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велика подяка лікарю-кардіологу Молдованенко Ользі Борисовні за професійний огляд і консультацію. Дуже приємно було звернутися до такого лікаря
Людмила
Миколаїв, 22.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмила. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки нашому лікарю Молдованенко Ользі Борисовні. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звертався в клініку до дерматолога та гастроентеролога, лікарі дійсно професіонали, все чітко пояснюють, не назначають лишніх процедур та ліків. При потребі є можливість звернутися по відеозвʼязку під час лікування, якщо щось не зрозуміло. Сервіс на вищому рівні, персонал завжди привітний. Ця клініка повністю перевернула моє уявлення про лікарні. Рекомендую! Ціни демократичні як на мене все супер.
Максим
Миколаїв, 22.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Максиме. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікарів. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена відвідуванням лікарки офтальмологині Килимович Ганни Володимирівни. Уважно поставилася до моєї проблеми. Анна Володимирівна дуже хороший фахівець. Обладнання для діагностики на вищому рівні.
Римма
Миколаїв, 22.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Риммо. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Килимович Анни Володимирівни. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Баранова Олеся Вікторівна. Дуже гарний і приємний лікар. Дуже гарно все пояснив і порекомендував. Велике дякую. Побільше таких лікарів.
Ярослав
Миколаїв, 22.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ярославе. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Баранової Олесі Вікторівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна Ігорю Олександровичу за професіоналізм!! Звернулась до нього з своєю проблемою, лікування було чітке оперативне і без хвилювань. Велика подяка!!
Віта
Харків, 22.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віто. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Раді, що наш лікар Кочеровський Олександр Ігорович допоміг Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям, яка турбувала. Нам приємна Ваша висока оцінка професіоналізму нашого фахівця. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі в дерматолога 8 серпня з приводу папілом.Проблему не вирішено,лікар,порадила звернутись до звичайної поліклініки. Проте, нарахувала родимок 3 шт.( вони в мене з народження) на 9,600 зі знижкою!!!,які загрожують моєму життю та які потрібно видалити просто зараз! Гроші порадила знайти до 8 вечора,чи попросити знайомих скинути мені на карту. Чи має взагалі право лікар давати фінансові поради,якісь ,,знижки"тощо? Прийом -10 хвилин,5 з яких зайняла робота лікаря на калькуляторі. Я вийшла з клініки з відчуттям морального згвалтування за свої же гроші.... Нікому не раджу і сама більше не піду в Вашу клініку(бізнесцентр). Добре що втратила тільки 400 грн, а могла здоров'я.
Наталія
Біла Церква, 21.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги пацієнту. За висновком консультації лікар надає пацієнту рекомендації щодо подальшої лікувальної тактики. Пацієнт має право погоджуватися, або ні з рекомендаціями лікаря. Зазначаємо, що в клініці офіційно надаються платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом та сплачуються пацієнтами в добровільному порядку. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час прийому. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на консультації в серпні у гінеколога і залишилася дуже не задоволена. Вона з легкістю і без особливих підстав вирішила, що "у вас схоже кіста", чим сильно мене занепокоїла, оскільки УЗД було тільки через тиждень. Так само лікарка взяла купу аналізів, не погодивши їх толком зі мною. Тобто не було пояснення, які аналізи для чого потрібні і скільки коштують. Я була просто поставлена перед фактом чималої суми і списком аналізів, у яких взагалі не було сенсу, але оскільки мені ніхто до того, як посадити на крісло, так і не пояснив, які аналізи і для чого планують брати! то виходить, що у мене не було вибору, щоб відмовитися від низки аналізів, з якими я була не згодна. Робота адміністраторів на рецепції залишає бажати кращого. Так як лояльністю і добротою відповіді не блищать, як і швидкістю обробки запитів. У лабораторії під час повторного забору крові медсестра зробила дуже болючий укол без попередження, що спричинило за собою потім великий і глибокий синяк, який сходив ще тиждень!
Катерина
Кропивницький, 20.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за дискомфорт під час візиту до клініки. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначена на підставі об'єктивних клінічних даних на момент огляду пацієнта та вимог чинних нормативних документів. Під час первинного прийому лікар встановлює попередній діагноз та призначає необхідні обстеження для виявлення причин наявної патології. Пацієнт може на свій розсуд погоджуватись або ні із запропонованою тактикою. На повторному візиті лікар встановлює кінцевий діагноз та за необхідності призначає лікування з урахуванням отриманих результатів аналізів. Очікуємо Вас на повторному візиті згідно попереднього запису, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Швидко, професійно. Класна лікар дерматолог та чудові дівчата на ресепш.
Юлія
Ужгород, 19.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.