Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 12

Була сьогодні на консультації у гінеколога Шляхтіної Людмили Петрівни. За всю мою історію ходіння по лікарях, це перший лікар-гінеколог, яка почала розбиратися комплексно у вирішенні моїх питань. Дуже уважна, грамотна і доступно, і докладно пояснює лікар!
Христина
Оцінка:
Доброго дня, Христино. Дякуємо за позитивний відгук та висловлену думку. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Шляхтіної Людмили Петрівни. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у Економ Х.П. Уважний лікар, все сподобалося. Дитина і я залишилися задоволені консультацією та назначенням.
Ярослав
Оцінка:
Доброго дня, Ярославе. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Економ Христини Петрівни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велику подяку лікарю УЗД Янішевській Наталі Володимирівні за її високий професіоналізм, грамотний підхід та хорошу якість проведеного дослідження.
Ніна
Оцінка:
Доброго дня, Ніно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Янішевської Наталі Володимирівни. Нам приємно, що Ви особливо відзначили високий рівень кваліфікації нашого фахівця. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся до Валерії Геннадіївни по допомогу з проблемою геморою. Лікар показала високий професіоналізм і глибоке розуміння проблеми. Після операції став почуватися набагато краще, проблема зникла, життя змінилося, зникли болі. Дуже раджу Валерію Геннадіївну як фахівця і прекрасну людину.
Генадій
Оцінка:
Доброго дня, Геннадію. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що наш лікар Шевченко Валерія Геннадіївна допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала, та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ющенко Тетяна Олександрівна - дуже чудовий лікар. Допомогла мені і підібрала дієві препарати. Величезне дякую!
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Ющенко Тетяни Олександрівни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Безмежно вдячна лікарю Мангушевій Вікторії Юріївні за діагностику і компетентне лікування. За 2 місяці місце алопеції заросло волоссям і загальний стан волосся покращився. Разом з волоссям повернулась впевненість в собі і радість життя. Рекомендую!!!
Тетяна
Харків, 19.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що з допомогою нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вітаю! Хочу висловити величезну подяку бригаді швидкої , лікарям Павлихі Святославу Олексійовичу та Чопенко Маргариті Миколаївні! Лікарі максимально швидко та професійно провели огляд, зробили висновок , та запропонували варіанти вирішення. Була підозра на апендицит , або ниркову коліку. Привезли до клініки, на місці про все домовились , обстежив хірург та УЗД, виключили апендицит , і повезли в урологію . Весь цей час з максимальною увагою і людяним відношенням! Вони не просто привезли и передали , вони зі мною пройшли по всіх кабінетах, та вислухали всі заключення, і тільки в крайній точці, коли все було зрозуміло і вирішено , вони поїхали. Я безмежно їм за це вдячна! Якщо і викликати швидку , то тільки таку))) низький Вам уклін!!!
Ольга
Харків, 19.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно виказали щиру подяку та поділилися своїм позитивним досвідом звернення до наших фахівців Павлихи Святослава Олексійовича та Чопенко Маргарити Миколаївни. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення та отриманої допомоги. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишилась задоволена консультацією лікаря Мельник К.В.Дуже чітко і кваліфіковано все розказала, без зайвих призначень.Буду звертатись тільки до неї.
Оксана
Чернігів, 19.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що Вам сподобалася консультація нашого лікаря Мельник Катерини Владиславівни. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
При записи на процедуру рентгенографія через особистий кабінет - не було ніде інформації , що у вартість діагностики не входить вартість плівки. Виявляється вартість діагностики не актуальна, бо додатково потрібно платити ще 30% від зазначеного для отримання плівок. Це неповага до пацієнтів. В жодної іншої клініці такого немає.
Наталія
Дніпро, 19.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Всі відгуки від реальних пацієнтів є у публічному доступі на нашому сайті. Хочемо зазначити, що в нашій клініці вся обробка медичної інформації проводиться в цифровому форматі. Рентгендослідження проводяться на цифровому апараті і пацієнт за замовчуванням отримує протокол заключення з описом результату. За необхідності можна отримати цифрові знімки на електронну пошту безкоштовно, або спеціальні фото роздруківки по прайсовій вартості, в нас не використовується жодна рентген плівка. Питання гарантації додаткових послуг зазвичай пацієнт отримує в рамках договору зі своєю страховою компанією. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже поганий сервіс. Записаний був на 10:00 на аналізи. Приїхав заздалегідь, так як рекомендують. Довгий час ніхто не звертався до мене і не вибачався, що я очікую уже 10 хвилин, 20 хвилин, 30 хвилин. Підійшов до ресепціі і запитав чи не забули про мене. Дівчина зателефонувала лікарю і запитала чи є у неї пацієнт (чому вона про це не знає?). Сказали почекати ще, через 2-3 хвилини мене запросили. Я звернувся до гарячої лінії, щоб повідомити про це. Сьогодні мені зателефонували і в непрямій формі звинуватили, що я сказав неправду і мене запросили о 10:12 насправді і це перевірили. Я був шокований- мені вистачило б пояснення і вибачення, але отримав ще й звинувачення. Я перевірив час оплати і сказав, що оплатив за послугу о 10:42, на що знову почув якісь виправдання, що мій банк некоректно вказав час. Щойно я перевірив час дзвінка, який я робив перед тим, як мене запросили -і це було о 10:34. Яким чином я уже був на прийомі о 10:12 не відомо. Сервіс бажає бути кращим як зі сторони ресепціі так і гарячої лінії.
Олександр
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження та Ви відчули дискомфорт під час звернення до клініки. Нашим пріоритетом є комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Персонал клініки постійно працює над покращенням якості сервісу. Ми цінуємо час наших пацієнтів. Перепрошуємо за дану ситуацію. Бажаємо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудовий лiкар, дiйсно професiонал своэi справи! Багато рокiв довiряю своэ здоров’я Юлii Олександрiвнi!
Сабіна
Оцінка:
Доброго дня, Сабіно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка рівня професіоналізму нашого лікаря Дідіченко Юлії Олександрівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку масажиста Олегу за професійну роботу! Чудовий масажист, гарний результат!
Світлана
Черкаси, 18.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця Ворони Олега Михайловича. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.