Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 11

Хочу висловити подяку масажиста Олегу за професійну роботу! Чудовий масажист, гарний результат!
Світлана
Черкаси, 18.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця Ворони Олега Михайловича. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хамське відношення на ресепшені,до лікаря так і не потрапили. Я як пацієнт не повинна надавати інформацію регістраторам з чим я звертаюсь Не рекомендую цей заклад на Гагаріна,в інших центрах все було добре.Но тут дуже хамовита дівчина ,яка не відповідала на запитання,не записала мене до лікаря ,і не могла ні чого пояснити
Ліліана
Харків, 17.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ліліано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Наша клініка надає медичні послуги пацієнтам відповідно до вимог чинного законодавства України. Нам прикро, якщо під час звернення виникло непорозуміння та Ви відчули дискомфорт. Більш детальна інформація Вам була надана у телефонному режимі. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Після візиту до дерматолога Скакун Т.М. залишились тільки негативні емоції. По перше прийняла не вчасно , хоча була незайнята , розходжувала по клініці (якщо її так можна назвати ). На прийомі поставила приблизний діагноз, назначила цілу купу аналізів різних та УЗІ але відразу назначила лікування на 9 тис гривень. Коли дізналась , що я по страховці звернулась , почала розказувати , що страхова їй нічого не платить і вимагала , щоб я туди подзвонила і їй передала трубку. Навіщо ??? Я не зрозуміла . Зішкріб зі шкіри взяли , я звичайно заплатила за це власними коштами , але збрехали по термінах готовності аналізів , сказала що це буде через два тижні. Я в той же день звернулася до іншого дерматолога і здала той же аналіз , там термін готовності 2 дні. Крім того ніякої конфіденційності , все обговорюється на рецепції , двері відкриваються навстежень , коли я стою в одній білизні. Хамовита , невихована , некомпетентна лікарка. Прочитала відгуки , на жаль вже після відвідування , скільки негативу і до цих пір її там тримають.
Ірина
Біла Церква, 17.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Перш за все, метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. На первинному прийомі лікар проводить профільний огляд, збір анамнезу захворювання та життя. За висновком консультації фахівець надає рекомендації щодо подальшої тактики обстеження та лікування відповідно до стану здоров'я пацієнта на момент звернення. Також ми перевірили відповідність терміну виконання лабораторних досліджень та підтверджуємо коректність наданої інформації. Безумовно, взаєморозуміння лікаря й пацієнта є важливим для досягнення успіху у лікуванні. Проте, сподобався або ні лікар — відчуття доволі суб'єктивне. Перепрошуємо, якщо під час спілкування Ви відчули дискомфорт. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Після візиту до дерматолога Скакун Т.М. залишились тільки негативні емоції. По перше прийняла не вчасно , хоча була незайнята , розходжувала по клініці (якщо її так можна назвати ). На прийомі поставила приблизний діагноз, назначила цілу купу аналізів різних та УЗІ але відразу назначила лікування на 9 тис гривень. Коли дізналась , що я по страховці звернулась , почала розказувати , що страхова їй нічого не платить і вимагала , щоб я туди подзвонила і їй передала трубку. Навіщо ??? Я не зрозуміла . Зішкріб зі шкіри взяли , я звичайно заплатила за це власними коштами , але збрехали по термінах готовності аналізів , сказала що це буде через два тижні. Я в той же день звернулася до іншого дерматолога і здала той же аналіз , там термін готовності 2 дні. Крім того ніякої конфіденційності , все обговорюється на рецепції , двері відкриваються навстежень , коли я стою в одній білизні. Хамовита , невихована , некомпетентна лікарка. Прочитала відгуки , на жаль вже після відвідування , скільки негативу і до цих пір її там тримають.
Ірина
Біла Церква, 17.03.2024
Оцінка:
Лікар Руфанова Анна Анатоліївна, дякую Вам велике за допомогу. Найкращий лікар якого я зустрічала. Анна Анатоліївна дуже добра, привітна, робить все обережно, уважно вислухає скарги та допоможе вирішити проблему. Я ніколи не зустрічала таких лікарів, вперше від лікаря я отримала таку підтримку, весь час лікування проходив в підтримці. Під час операції, Анна Анатоліївна дуже підтримувала, ставилась до мене як до своєї дитини, робила все дуже обережно, операція пройшла швидко та безболісно. Результат лікування дуже позитивний, проблема вирішена. Анна Анатоліївна Ви найкращий лікар, дякую Вам велике що допомогли мені, дякую за підтримку, Ви лікар від Бога.
Ксенія
Дніпро, 17.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ксеніє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Вдячні, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого фахівця. Ми раді, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Руфановою Анною Анатоліївною. Приємно знати, що з допомогою нашого лікаря Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала, та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила курс лікування в Томинець Оксани Василівни ,дуже задоволена результатом,рекомендую всім.Дуже приємна,розумна та добра лікарка. Усі працівники дуже привітні а особливо Оксана Василівна.Дуже вдячна за хороший результат!
Вікторія
Ужгород, 16.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Томінець Оксаною Василівною та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу розповісти про мого лікаря Томинець Оксану Василівну. Мені її порекомендувала колежанка, яка після ковіду теж втратила волосся. Не очікувала такого яскравого результату. Вразила уважність, людяність та професійність Оксани Василівни. Дякую за можливість ходити без перуки та радіти.
Василенко Таміла
Ужгород, 16.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Таміло. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно виказали подяку на адресу нашого фахівця. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Томінець Оксани Василівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікувався в Оксани Васивіни дуже хороший лікар.Щиро дякую за ефективне лікування та правильно поставлений діагноз.Рекомендую.
Василь
Ужгород, 16.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Василю. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Томінець Оксани Василівни. Завжди раді допомогти. Вдячні за рекомендації. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікувався в лікаря дерматолога Оксана Томинець - дуже хороший кваліфікований лікар. Класний результат лікування. Не вірив що мою шкіру можна вилікувати, але нам це вдалося. Прекрасний спеціаліст. Щиро Рекомендую лікаря Томинець Оксану.
Василь
Ужгород, 16.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Василю. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря та виказали щиру подяку Томінець Оксані Василівні. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Слова благодарності хочу висловити лікарю професіоналу своєї справи Анні Анатолійовні Руфановій.Лікування проходило безболісно і комфортно.Дуже важливо для пацієнта,що лікар завжди підбадьорить,на всі питання дасть рекомендації. З такими делікатними проблемами можна сміливо приходити до Анни Анатолійовни на лікування.
Олександр
Дніпро, 16.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Ми цінуємо Вашу думку. Нам важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Руфанової Анни Анатоліївни Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям. Вдячні, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого спеціаліста та особливо відзначили комфорт у спілкуванні з лікарем. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже незадоволена першим візитом до лікаря дерматолога Оксана Томінець. Діагноз поставила , даже не дивлячись толком на проблему із якою я звернулася ,мої скарги просто ігнорувалися таке ніби мене там не було , в більшості часу я сиділа і чекала просто те що надрукують у заключення , в якому навіть неправильно було написана ділянка тіла на якій була дана проблема ( Візит тривав 3 хвилини, 13:00 я прийшла а в 13:03 вийшла 🤦🏼‍♀️дуже прикро , коли звертаєшся за допомогою , і толку ніякого нема тільки витрачені в пусту кошти (
Ангеліна
Ужгород, 16.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ангеліно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Перш за все метою лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. На первинному прийомі лікар проводить профільний огляд, збір даних анамнезу життя та хвороби, фіксує усі рекомендації щодо подальшої тактики обстеження та лікування у консультативному висновку. Та якщо виникла необхідність, то пацієнт завжди має можливість звернутися до іншого фахівця відповідного профілю, усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Антоніна
Харків, 16.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.